Taas on aika vierähtänyt huomaamatta. Kun tekee täysillä töitä, elää (olematonta) elämäänsä, ei huomaa miten aika vain lentää ohi.
Tänään on taas onneksi vaihteeksi vapaapäivä. Täytyy siis siivota minun asunnolla ja hoidella muita sellaisia asioita, joita ei työpäivinä pysty hoitamaan. Ihana vapaa. Vaikka mieli tekisi kyllä nukkuakin kunnolla ja pitkään. Ei vain riitä aika siihen tällä hetkellä. Kiireeni ei kuitenkaan ole sitä ahdistavaa ja "pakko ehtiä sinne, pakko ehtiä tonne, äääk en ehdi!"-tyyppistä kiirettä. Sitä ei nyt kestäisi mitään ylimääräisiä stressejä.

Anonyymille tiedoksi, että karppaus ei ole mun juttu. Toiset laihtuu sillä ja toiset ei. Mun mielestä se on dieetti siinä missä kaikki kaalikeitto-jutut ja muut. Kun se on vielä johdettu siitä Atkinssista, joka on mun mielestä suurin laihdutus-huijaus sitten laihdutuspillereiden, niin ei kiitos. Mä haluan, että mun elämänhallinta on muutakin kuin sitä että hoen itselleni mitä en saa syödä. Sitä saan tehdä jo ihan tarpeeksi allergioineni. Dieetti tai laihdutus ei ole sama asia kuin elämäntapojensa hallinta. Ja karppaus on dieetti. Se on minun mielipiteeni. Varmasti moni on täysin eri mieltä.

Meille tulee ensi viikolla hoitokoira. Villiä. Sellainen pieni musta karvapallo, joka on tuhottoman söpö eläin. Poikakin on innoissaan elikosta. Omistajat lähtevät vähän reissuun ja me saimme kunnian olla sen pienen vahteja. En vielä tiedä kumman asunnossa aiomme olla, tai kumman luona koira tulee olemaan. Suurinpiirtein on kuitenkin puhuttu, että olisimme yhdessä ja samassa asunnossa yhdessä koko viikon. Helpompi meille ja helpompi koiralle. Vähän jännittää allergioiden puolesta, mutta eiköhän se jotenkin suju.

Nyt siivoamaan ja kauppaan.