Kyllä näkyy olevan ahkera päivitystahti minulla. Ihan hävettää.
Täytyy vain myöntää, että on ollut niin kamala kiire, ettei paljoa ole aloillaan ehtinyt olemaan.
Olen nyt valmistunut virallisestikin ja saanut siitä virallista dokumenttiakin. Tuntui kyllä hyvältä saada viralliset paperit osaamisestaan vihdoinkin. Monta vuotta tätä onkin koetettu tavoittaa.

Tuohon valmistumiseen liittyy vielä yllätyspiirrekin. Sanoin jo aikaa sitten, etten tahdo mitään sukukokoontumista valmistumiseni kunniaksi. Ei siis todellakaan mitään juhlia! Poika oli kaikessa ihanuudessaan järjestänyt minulle yllätysjuhlat erään ystävänsä puutarhaan. Sinne oli kutsuttu vain minun lähimpiä ihmisiäni. Paikalla oli meidän yhteisiä kavereita ja ystäviä, tyttikset, äiti, sisko ja veli. Ei hössötystä, ei mitään virallista ja kaikki niin kaunista. Suoraan valmistujaisista olimme sopineet Pojan kanssa käyvämme syömässä ja lähdimme ajamaan yhteisesti sovittua ravintolaa kohti. Päädyimme ensin merenrantaan ja olin todella vihainen. Olin todellakin siinä kohtaa nälkäinen ja suututti, että erään piti pysähtyä johonkin naurettavaan paikkaan, mikä ei liittynyt mihinkään mitenkään. Jouduin kuitenkin hyökkäyksen kohteeksi ja silmäni sidottiin. Sen jälkeen ajoimme sinne tänne ja arvatkaa miten se hermostutti! Kun pysähdyimme, olin jo lähes täydessä raivossa. En osannut ollenkaan odottaa, että päätyisin keskelle tärkeitä ja läheisiä ihmisiä ja siellä olisi kaikki valmiina. Oli ruokaa, juomaa ja rentoa meininkiä. Minulle ei ole paljastettu miten kaikki ihmiset oli saatu paikalle, tai mitään muitakaan käytännön asioita, sillä se kuulema pilaa tunnelmaan. Tarvitseeko edes kertoa miten paljon nautin tuosta päivästä.

Sain myös töitä, jotka aloitan heinäkuussa. En siis palaa enää vanhaan työhöni ollenkaan, vaan pidän kesäkuun kokonaan lomaa.

Aivan ihanaa alkanutta kesää kaikille!